Gorulmesi gereken 10 sanat belgeseli

liste

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

One thought on “Gorulmesi gereken 10 sanat belgeseli

  1. Liste için yönlendirildiğimiz sitede şöyle bir şey de var: “Top 20 Most Influential Fonts in Graphic Design”. Ben kullanılan fontun karakteri de birazcık yansıttığını düşünüyorum. Hatta keşke blogda hepimizin kendimize özgü fontu olsa diye düşündüm baştan, ama sonra çok karmakarışık bir görüntü olur, göze düşündüğüm kadar hoş gelmez diye vazgeçtim🙂
    Başlığa dönecek olursak her bir fontun populer kullanım alanını da göstermiş. Iphone’da kullanılan fonttan, TIFFANY’nin meşhur logosuna kadar değişik logolar görüyorsun. İlginç, bence göz atılabilir..
    Not: Yeşim entellik seviyelerimiz arasında uçurum var. Yorumumla sanatsallığını sulandırmamı hoş göreceğini umuyorum🙂

Bir Cevap Yazın

