Kronik Senkronizasyon Problemi

Yıllar yılı harici disklerdeki kaostan çektiğimi hiçbir şeyden çekmedim. İster yedekleme için kullanın, ister dosya transferi için -özellikle birden çok bilgisayarda çalışıyorsanız-, ortamlar arasındaki eşitleme yapmak yıllardır kanayan bir yaramdi. Araştırma ile ilgili dosyaların güme gitme olasılığı beni günden güne germekteydi.

Google gibi teknolojilerin olduğu günümüzde, tembelliğimi bir kenara bırakıp çözüm aradım ve bulmam yaklaşık 2 dakika sürdü. Aynı sıkıntıyı yaşayıp benim gibi tembel olanlara Microsoft’tan (bedavaya) gelsin:

SyncToy (32 bit sistemler icin x86 ile biten dosyayi indiriniz)

http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=15155

Ayarlar falan gayet basit, yükleyin ve keyifle kullanin…

3 thoughts on “Kronik Senkronizasyon Problemi

  1. Çok büyük bir ‘drawback’:
    System requirements
    Supported Operating Systems: Windows 7, Windows Vista, Windows XP

    Bunun yerine işletim sisteminden ve platformdan bağımsız kullanılan Dropbox kendi adıma daha etkin bir çözüm. Örneğin işte Windows, evde Mac ve çoğu zaman kucağımda ‘iPad’ kullanıyorum.
    (iPad’le de görmemiş gibi hava atarım.)
    http://www.dropbox.com/

    • Onu guzel dedin de dropbox harici disklerle esitlenebiliyor mu? Ya da fotograf arsimivi kaldirabilecek kadar buyuk mu? Benim problemim harici disklerimin karman corman olmasi…

      Elmacilar da kendi cozumleriyle gelsin kardesim, biz pencere bebesiyiz.

  2. Benim isime yarar gibi bu epeyce. Aferin Ata. Bir ara ben de “incremental” olarak calisan, zamani temel alarak yedekleme yapanlara bakmistim. Mac’te sanirim “time point” bu isi yapan programin adi. Neyse, bir tanesinin “free trial”ini bile denemestim. Begenmistim ama sonra satin almadim.

Bir Yanıt Bırakın

