Hollanda hükümetinden sevgilerle

Birkaç ay önce Hollanda vergi dairesinden aldığım mektuptan bazılarınıza bahsetmiştim. Tilburg’dan ayrılırken belediyeye Dünya Bankası’na gittiğimi bildirmiştim. Vergi dairesi oradan adresimi alıp geçen yılın gelir beyannamesi belgelerini bankaya yollayıp, dev mavi zarfıyla dünyanın öbür ucunda beni dumur etmesini bilmişti.Her sorumlu birey gibi gelirimi Hollanda hükümetine beyan etmeyi görev bilmiştim.

O günden itibarin posta kutuma korku dolu gözlerle bakar olmuştum. Ve biraz evvel beklenen oldu günahım -bu sefer beyaz bir zarfla- bildirildi. Aldığım iki sene önce hükümetten aldığım sigorta yardımının 350 avrosunu geri ödemem gerekiyor. Cepten çıkacak para tatsız olsa da, hükümetin takibini ve verimliliğini takdir etmemek mümkün değil… Acaba Türk hükümeti su anda ne yaptığımı biliyor mu? Hollanda hükümeti biliyor! Türk devletinin askerlik kontrolündeki global verimliliğini diğer alanlara taşıması dileğiyle!!!

 

One thought on “Hollanda hükümetinden sevgilerle

  1. Olayin takibini de yapalim:
    Vergi dairesinin yurtdisi numarasi arandi, iki yardımsever memurdan hesap detaylari ogrenildi. Odeme yapildi. Gorev tamamlandi.

Bir Cevap Yazın

