Snowzilla’nın Ardından

2010 kışında Vaşington dışında olduğum için kaçırdığım Snowmageddon hayal kırıklığını yıllar sonra Snowzilla’yla attım! Çarşamba gece yarısı hafta sonu için planladığım kayak gezisini usulca iptal ettim, yağmalanan süpermarketten erzak alışverişimi yapıp fırtına boyunca eve kapandım. Yalnızca penceremden dışarıdaki aksiyonu izledim (arabaların yolda kalması, karşı binadaki mini yangın için gelen 5 itfaiye aracı ve bunlardan birinin saatlerce mahsur kalması gibi). Pazar günü nihayet kar durduğunda muhteşem hava adeta yürüyüşe davet ediyordu. Foggy Bottom’dan başlayıp National Mall’u arşınlayan 10kmlik bir parkuru 2 saati aşkın sürede tamamladım. Tur kayağıyla gezenden, tek teker bisiklet zorlayana; devriye gezen askeri Hummer’dan, kongre binası önündeki kızak çılgınlığına enteresan bir yürüyüş oldu. Ha bir de kite snowboarding varmış onu görmüş oldum… Snowzilla’nın sonrasını belgelemeyi görev bilir, bol karlı günler dilerim…

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

 

 

One thought on “Snowzilla’nın Ardından

Bir Cevap Yazın

